Illustration

Підкаст radio.kmbs

Клієнтська аналітика як конкурентна перевага бізнесу #radio_kmbs

У подкасті “Клієнтська аналітика як конкурентна перевага бізнесу” поспілкувались з Іриною Чубуковою, викладачкою програми “Бізнес-аналітика”.У подкасті ви дізнаєтесь:• що таке клієнтська аналітика та які підходи допоможуть дослідити бізнес;• що зрозуміє власник після аналізу поведінки клієнтів;• як і для чого компанія Tesco відстежує поведінку кожного покупця;• чому Data Mining стане конкурентною перевагою вашої компанії;• тренди клієнтської аналітики в Україні та світі.

Статті у професійних виданнях

В статтях я дылюсь досвідом, який отримала у багаторічній проєктній діяльності 

Illustration

Про CLV та CAC

Стаття описує важливість розрахунку ключових клієнтських метрик.Додані формули розрахунку та приклади.

Illustration

Про кластеризацію клієнтів

Описан кейс кластеризації клієнтів аптечної мережі та важливість розуміння структури клієнтського активу компанії.Описані відмінності кластеризації і сегментації клієнтів, а також принципи використання цих методів.

Illustration

Про повернення відтоку

Стаття про важливість повернення та утримання відтоку клієнтів, а також - про розрахунок інтексу лояльності (NPS).

Illustration

Про економіку програми лояльності

Стаття про економічні аспекти управління програмою лояльності, механіки дисконту та бонусу, конкуренцію та інструменти утримання клієнтів

Made with