Підкаст radio.kmbs
Клієнтська аналітика як конкурентна перевага бізнесу #radio_kmbs
У подкасті “Клієнтська аналітика як конкурентна перевага бізнесу” поспілкувались з Іриною Чубуковою, викладачкою програми “Бізнес-аналітика”.У подкасті ви дізнаєтесь:• що таке клієнтська аналітика та які підходи допоможуть дослідити бізнес;• що зрозуміє власник після аналізу поведінки клієнтів;• як і для чого компанія Tesco відстежує поведінку кожного покупця;• чому Data Mining стане конкурентною перевагою вашої компанії;• тренди клієнтської аналітики в Україні та світі.
В статтях я ділюсь досвідом, який отримала у багаторічній проєктній діяльності
Про CLV та CAC
Стаття описує важливість розрахунку ключових клієнтських метрик.Додані формули розрахунку та приклади.
Про кластеризацію клієнтів
Описан кейс кластеризації клієнтів аптечної мережі та важливість розуміння структури клієнтського активу компанії.Описані відмінності кластеризації і сегментації клієнтів, а також принципи використання цих методів.
Про повернення відтоку
Стаття про важливість повернення та утримання відтоку клієнтів, а також - про розрахунок інтексу лояльності (NPS).
Про економіку програми лояльності
Стаття про економічні аспекти управління програмою лояльності, механіки дисконту та бонусу, конкуренцію та інструменти утримання клієнтів