Директор аналітичної компанії Loyalty Labs.Маю 10+ років в клієнтській аналітиці.Викладаю курс "Клієнтська аналітика" в Києво-Могилянській Бізнес-Школі (kmbs).Веду блог (150+) статей про клієнтську аналітику, сегментацію.
● 10+ років виступаю на профільних конференціях і заходах● Найкращий спикер 2015 року міжнародного форуму «Вірний покупець: де у нього кнопка?»● Автор і ведуча тренінгу "Програма лояльності як центр прибутку компанії" від IdeasFirst, 2012-2018● Ведучий аналітичний блок тренінгу "Міні MBA в лояльності" від IdeasFirst, 2012-2018● Спікер на форумі «Вірний покупець: де у него кнопка?» (2011-2016)● Консультант на тет-а-тет сесіях на форумі «Вірний покупець: де у него кнопка?» (2014-2018)● Запрошений викладач у KMBS на "Програми управлінського розвитку" (2014), Big Data та аналітика для ТОП-ів (літо, осень 2018), IdeaDays (2018)● Запрошений лектор на профільних заходах фарм-бізнесу (2015) і для beauty-бізнесу (2016)● Запрошений викладач МІБ (2017)● Спікер на конференціях Бази даних, Customer Strategy and Management Convention Forum, REX, Ритейл Форум (2010-2014)
Ми з командою впровадили проекти клієнтської аналітики та покращення Програм лояльності більш ніж в 20 мережах в Україні.
Виступи на профільних заходах
Вебінар про клієнтську аналітику
Аналітика клієнтів як конкурентна перевага прогами лояльності
Виступ на конференції про бази даних в марктеингу
Виступ на конференції для аптечного рітейлу про важливість сегментації клієнтів
Як власні дані про клієнтів можуть сформувати конкурентну перевагу для аптечної мережі