Детальніше про досвід

Директор аналітичної компанії Loyalty Labs.Маю 10+ років в клієнтській аналітиці.Викладаю курс "Клієнтська аналітика" в Києво-Могилянській Бізнес-Школі (kmbs).Веду блог (150+) статей про клієнтську аналітику, сегментацію.
 ● 10+ років виступаю на профільних конференціях і заходах● Найкращий спикер 2015 року міжнародного форуму «Вірний покупець: де у нього кнопка?»● Автор і ведуча тренінгу "Програма лояльності як центр прибутку компанії" від IdeasFirst, 2012-2018● Ведучий аналітичний блок тренінгу "Міні MBA в лояльності" від IdeasFirst, 2012-2018● Спікер на форумі «Вірний покупець: де у него кнопка?» (2011-2016)● Консультант на тет-а-тет сесіях на форумі «Вірний покупець: де у него кнопка?» (2014-2018)● Запрошений викладач у KMBS на "Програми управлінського розвитку" (2014), Big Data та аналітика для ТОП-ів (літо, осень 2018), IdeaDays (2018)● Запрошений лектор на профільних заходах фарм-бізнесу (2015) і для beauty-бізнесу (2016)● Запрошений викладач МІБ (2017)● Спікер на конференціях Бази даних, Customer Strategy and Management Convention Forum, REX, Ритейл Форум (2010-2014)
 Ми з командою впровадили проекти клієнтської аналітики та покращення Програм лояльності більш ніж в 20 мережах в Україні.  

Виступи на профільних заходах

Illustration

Вебінар про клієнтську аналітику

Аналітика клієнтів як конкурентна перевага прогами лояльності

Illustration

Конференція "Бази даних"

Виступ на конференції про бази даних в марктеингу

Illustration

Семінар для аптек

Виступ на конференції для аптечного рітейлу про важливість сегментації клієнтів

Illustration

Інтенсив для healthcare сфери

Як власні дані про клієнтів можуть сформувати конкурентну перевагу для аптечної мережі

Made with